پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250975
قطار آموزش کلاس اولي ها به سمت آينده حرکت کرد
تاریخ انتشار : 1400/07/03 09:55:46
نمایش : 2082
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ فرحناز قائد اميني مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري امروز در مراسم جشن شکوفه ها اظهار کرد: در ايامي هستيم که قلب هاي ما دغدار شهدا کربلاست و دل ما در روز شکوفايي مدرسه با دل اسرا کربلا پيوند خورده  و اين فرصتي است تا بتوانيم از سيره اهل بيت ، امام حسين(ع) و يارنش درس بگيريم.

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ما به رشادت هاي کربلا، راه شهدا و شهدا کربلا رقم خورده است تصريح کرد: چند سالي است که بهار تعليم و تربيت را با چنين روزهايي شروع ميکنيم.

قائد اميني خاطر نشان کرد: مهر، ماه بهار تعليم و تربيت است مهرماهي که غنچه هاي علم و دانش در وجود پاک و بي الايش شکوفه مي زنند و مسير رشد و تعالي را طي مي کند.

وي بيان داشت: سال گذشته نگراني ها از ويروس کرونا اجازه نداد مثل سال هاي قبل  روز شکوفه ها را داشته باشيم که با تلاش هاي ارزنده اي که شکل گرفت خدا را شاکريم که امروز توانستيم دانش اموزان را به خانه دوم خودشان دعوت کنيم.

وي اضافه کرد: براي اينکه امروز را به عنوان روز به يادماندي رقم بزنيم خيلي تلاش صورت گرفته و از همه کساني که در اين جريان کمک کردند تشکرويژه دارم.

قائد اميني با اذعان بر اينکه امسال بايد مدارس با تمامي پروتکل هاي بهداشتي که وزارت بهداشت مد نظر دارد بازگشايي شود و اجازه ندهيم مدرسه بدون دانش آموز باشد چرا که مدرسه با دانش اموز معنا پيدا مي کند.

وي تشريح کرد: 21 هزاردانش اموز در پايه اول دبستان در يک هزارو 31 مدرسه در روز شکوفه ها در خدمت ان ها هستيم و اولين شروع براي يادگيري در ان را قدم بزنند، داشته باشيم.

قائد اميني يادآور شد: براي اوليا طي 20 ماه گذشته  روزهاي سختي رقم خورد ، اما امسال به همت همکاران اقدامات خوبي شکل گرفته تا کار آن ها آسان تر شود.

وي بيان داشت: دانش آموزان مي توانند از فضاي مجازي به عنوان يک منبع کمک درسي استفاده کنند، اما بايد اوليا و دانش اموزان راه درست و صحيح از فضاي مجازي را ياد بگيرند.

قائد اميني اظهار کرد: شبکه آموزش در ساعات مشخصي برنامه هاي بسيار خوبي دارد که اوليا مي توانند از اين شبکه ها استفاده کنند.

وي  با بيان اينکه امسال 70 آيتم در شبکه هاي آموزشي مد نظر قرار دارد گفت:  اميد است بتوانيم با همکاري و همراهي اول ابان ماه حضور دانش اموزان را داشته باشيم .

قائد اميني در پايان با تاکيد بر اينکه همکاران ، اوليا، دانش آموزان ، رانندگان سرويس و ..  حتما بحث واکسيناسيون را مد نظر قرار دهند و نسبت به آن اقدام کنند ،تا بتوانيم زمينه سلامت دانش اموزان را فراهم کنيم گفت: همه باهم همکاري و همدلي لازم را داشته باشيم تا بتوانيم به هدف خود برسيم.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html